WAT WE DOEN

augustus 2021

Beste bezoeker/vrijwilliger van Kerk en Buurt-Noord,

Deze zomer zijn wij volop open. Door de 1,5 meter kunnen we nog steeds minder mensen tegelijkertijd ontvangen.  Op dinsdag, woensdag en donderdag ben je van harte welkom om zowel ’s ochtends als ’s middags een kop koffie te komen drinken, gewoon even bij te komen praten of langs te komen op spreekuur. Bel wel van tevoren als je zeker wil zijn van een plekje.  Er is ’s middags meestal meer plaats dan ’s ochtends.

We organiseren op kleine schaal activiteiten (conversatieles, vieringen, computerinloop etc.), zie de agenda hiernaast. Je kunt alleen meedoen als je je van tevoren opgegeven hebt.

En natuurlijk geldt nog steeds: kom alleen als je geen corona gerelateerde klachten heb. Twijfel je? Kom bij ons eerste een sneltest halen.

Hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking!

Stichting Kerk & Buurt Amsterdam-Noord

We willen in ons werk iets betekenen voor de mensen in de buurt. Dat kan van alles zijn: hulp bij het schrijven van een brief aan een instantie, luisteren naar een verhaal, even op adem komen.

Behalve op persoonlijk niveau zetten we ons ook op een meer structurele manier in voor een leefbare wijk in Noord. Deels door netwerkopbouw, deels door het versterken van krachten en processen in de buurt. We vervullen een rol in de buurt in het kader van preventief armoedebeleid en buurtopbouw. Dat alles doen we samen met een groot aantal partners.

Onze eigen activiteiten op een rij

ons werk wordt  (mede) mogelijk gemaakt dankzij:

Stichting Tiny en Anny van Doorne Fonds

Diaconie Protestantse gemeente te Amsterdam Noord